די, ג'יי או גלובל – DJO GLOBAL is now enovis
בשנת 1978, קפטן הקו ההתקפי של פילדלפיה איגלס (פוטבול אמריקאי), מארק נורדקוויסט, ועורך הדין קן ריד, הקימו חברה קטנה במוסך בעיר קרלסבד, קליפורניה. הם קראו לחברה החדשה ®DonJoy על שם נשותיהם, דונה וג'וי.
המוצרים הראשונים של ברך ®DonJoy היו שרוולי תמיכה פשוטים שנבנו מחתיכות ניאופרן שנתפרו יחד ונמשכו על מפרקי הברך, הקרסול והמרפק.
בשנת 1980, לקו המוצרים התווסף מכשיר תמיכה לברכיים קשיח מהמדף שנקרא סד ברך 4 נקודות - והתזמון לא יכול היה להיות טוב יותר.
העידן המודרני של רפואת הספורט היה בחיתוליו, ולמוצרים כמו זה של ®DonJoy היה פתאום ביקוש גבוה. במהלך שני העשורים הבאים, העסק הקטן צמח במהירות:
בשנת 1987, קונצרן המכשור הרפואי הממוקם בלונדון Smith & Nephew שם לב לחברה הצומחת וקנה את ®DonJoy תמורת 20 מיליון דולר.
ב-1995 רכשה ®DonJoy את ProCare®, חברה מובילה למוצרים אורטופדיים רכים.
עד סוף שנות ה-90 ®DonJoy ייצר כ-100 מיליון דולר בהכנסות שנתיות.
ב-1999, צוות ההנהלה של ®DonJoy החיל רכישה ממונפת ושינה את השם מ-®DonJoy ל-DJ Orthopetics. הם פרסמו את החברה שוב ב-2001.
במהלך השנים הבאות, ®DJO צמח בקצב חסר תקדים, ורכש את כל או חלק משבע חברות חדשות:
ü ®Depuy יצרנית מוצרים רכים
ü ® Orthologic יצרנית מוצרים לגירוי צמיחת עצם
ü מוצרי Durakold לטיפול בקור
ü Axmed ציוד רפואי מתקדם
ü ®Encore יצרנית מוצרים רכים אורטופדיים
ü ®Aircast יצרנית התקני חיזוק ותמיכה
לאחר רכישת ®Aircast בשנת 2006, שם החברה שונה ל-DJO® Incorporated כדי לשקף טוב יותר את המגוון הרחב של קווי המוצרים שהיא מספקת כעת.
בשנת 2007, הונה של החברה השתנה לנצח כאשר קבוצת בלקסטון רכשה את ®DJO.
שוב, ®DJO הפכה לחברה פרטית.
בלקסטון Blackstone מיזגה את ®DJO עם חברה אחרת בבעלותה: , Reable Therapeuticsשכללה את קווי המוצרים Empi®, Chattanooga® ו-Encore®;
החברות המשולבות אימצו את השם DJO וכמעט בן לילה, DJO שינתה את תעשיית המכשירים האורטופדיים עם היצע ללא תחרות של שיקום, טיפול בכאב, פיזיותרפיה ושתלים משחזרים כירורגיים.
במהלך השנים האחרונות, ®DJO רכשה כמה מהמפיצים שלה בחו"ל במקומות מפתח, כולל אוסטרליה, קנדה, דרום אפריקה ותוניסיה.
רכישות אסטרטגיות אלו מעניקות לחברה שליטה כמעט מוחלטת על המכירות וההפצה של מוצריה ביותר משלושת תריסר המדינות שהיא משרתת.
כיום, DJO® ממשיכה להגדיל את היצע המוצרים שלה עם רכישות אסטרטגיות, כולל Bell-Horn®, Elastic Therapy ו- Dr. Comfort®. ברבעון הראשון של 2019, Colfax Corporation, חברת טכנולוגיה מגוונת הנסחרת בבורסה, רכשה את ® DJOכבסיס לפלטפורמת הצמיחה האסטרטגית החדשה שלה בתחום הבריאות.
מההתחלה הצנועה שלה במוסך בקליפורניה, ® DJO התפתחה לחברה המגלגלת מחזור של מעל מיליארד דולר. כיום, עם יותר מחמשת אלפים עובדים ביותר מתריסר מתקנים ברחבי העולם, DJO Global מחויבת לאפשר לאנשים לחיות את חייהם במלואם על ידי אספקת מכשירים ושירותים רפואיים חכמים ממניעת פציעות ועד שיקום.